Skoro zataženo Praha · 6°
23. 01. · Zdeněk Změnit

reklama

KFC přišlo v Hongkongu s kuriózním marketingovým tahem, nabízí jedlý lak na nehty

Americká fastfoodová společnost KFC s pomocí marketingové firmy Ogilvy & Mather nabízí v Hongkongu svým zákazníkům jedlý lak na nehty. Ten je pak k dostání ve dvou příchutích a barvách. První je béžový lak nesoucí název Original a druhým je červená varianta s názvem Hot & Spicy. O novince informoval i zpravodajský portál CNN.

Mohlo by vás zajímat

KFC si zakládá na tvrzení, že lak je složen z přírodních surovin. Důvodem má být snad skutečnost, aby se lidi cítili při okusování nehtů bezpečněji.

Zdroj: KFC

„Recept našeho jedlého laku na nehty je jedinečný a je speciálně navržený tak, aby vydržela jeho chuť. I za sucha má lak podobu normálně natřených nehtů,“ řekl kreativní ředitel Ogilvy & Mather John Koay. Kampaň je podle jeho slov navržena tak, aby byla pro zákazníky zajímavá a zábavná. Díky ní má pak stoupnout vzrušení okolo značky KFC v Hongkongu.

 

Kuřecí fastfoodový řetězec promoval svůj nový marketingový trhák na Facebooku a jiných sociálních sítích během posledních dvou týdnů. V rámci toho uvolnil i na serveru YouTube hudební videoklip.

KFC uvedlo, že požádalo své zákazníky, aby si vybralo svoji oblíbenou chuť, která později půjde i do masové produkce.

 

 

Zdroj: CNN, Zet

KFC přišlo v Hongkongu s kuriózním marketingovým tahem, nabízí jedlý lak na nehty Foto: KFC

reklama

Další články