skoro jasno Praha · 22°
23. 08. · Sandra Změnit

reklama

Marketing Zet: Do online reklamy se vyplatí investovat, dá se jednoduše změřit

Do marketingu se vyplácí stále investovat. Marketingová manažerka akciové společnosti Sněžník Lenka Strculová vyzdvihuje v pořadu Marketing Zet především online reklamu. Její výsledky a parametry se totiž dají jednoduše změřit. Firmy by se tak neměly bát do této oblasti investovat finanční prostředky. Důležité je disponovat samozřejmě i dobrými nápady, které je dobré sbírat nejen od zaměstnanců marketingu, ale napříč celou firmou.

Další díly pořadu

Firmy by měly sbírat nápady napříč celou svojí strukturou. Neměly by se tak spoléhat pouze na nápady získané od marketérů. Zajímavé inovace mohou totiž přinést i ostatní oblasti společnosti.

V další řadě je podle Strculové samozřejmě potřebné naslouchat samotným zákazníkům a vyslechnout si důsledně to, co požadují. V tomto směru může pomoci čtení recenzí. Díky jejich analyzování je záhodné zdokonalovat dané služby.

V rámci měření efektivity reklamy je podle Strculové vhodné využít především online reklamu. Investice směřující do této oblasti by společnosti neměly odradit. „Zejména v online reklamě to kolikrát na první pohled nevidí, ale celkem jednoduše se dá všechno změřit pomocí různých parametrů. Je tedy důležité se nebát trochu zainvestovat a mít dobré nápady,“ řekla Strculová na rádiu Zet.

Důležité jsou i eventy

Strculová je manažerkou převážně zimních středisek, které nabízejí širokou škálu aktivit i v letním období. Z tohoto pohledu pro ní není důležitá pouze online reklama. všímá si tak i důležitosti eventových akcí. „V dnešní době už každý větší ski areál musí mít doprovodné akce, protože lidé jsou čím dál více náročnější a nezajímá je jenom lyžování,“ uvedla Strculová.

Názorným příkladem může být například testování lyží. Zákazníci si tak mohou prakticky otestovat lyže přímo na svahu namísto toho, aby si je koupili přímo v obchodě bez patřičné zkoušky. Skiareály ovšem nabízejí i celovíkendové programy, které jsou zajímavé i pro partnery.

 

 

Článek obsahuje pouze část z rozhovoru s marketingovou manažerkou akciové společnosti Sněžník Lenkou Strculovou. Celý rozhovor si můžete přehrát v playeru výše.

 

 

Zdroj: Zet

Marketing Zet: Do online reklamy se vyplatí investovat, dá se jednoduše změřit Foto: Shutterstock.com

reklama

Další články

  1. Senát schválil týdenní otcovskou dovolenou

    Společnost ·

    Otcové získají nárok na týdenní placenou dovolenou po narození dítěte. Dobrovolní hasiči a další záchranáři budou pobírat vyšší nemocenskou. V novele o nemocenském poj…