Sněhové přeháňky Praha · 3°
17. 12. · Daniel Změnit

reklama

Ministerstvo zemědělství chce za 6 milionů korun zjistit, jak jej vnímá veřejnost

Ministerstvo zemědělství chce zjistit, jak jej vnímá veřejnost. Vypsalo proto tendr na marketingový průzkum za šest milionů korun. Vyplývá to z věstníku veřejných zakázek. „Bude se jednat o rámcovou smlouvu, hodnota zakázky tak nemusí být vyčerpána,“ řekl již dříve první náměstek ministra Jiří Jirsa.

Mohlo by vás zajímat

Rámcová smlouva by měla platit dva roky, firmy se do tendru mohou hlásit do konce června. Podle zadávací dokumentace se resort zajímá o postoje široké i odborné veřejnosti například k obchodní strategii prodejců potravin. Výsledkem by mělo být také zjištění, jaké faktory ovlivňují spokojenost lidí s prací ministerstva. Průzkumníci budou zkoumat i názory na zábor půdy pro obnovitelné zdroje energie, na ryby a rybářství. Ministerstvo chce také zjistit, jak velký zásah na vnímání resortu mají u občanů média.

V dubnu zahájil resort kampaň „Ryba na talíř“ na podporu konzumace sladkovodních ryb. Ta bude stát skoro sedm milionů korun. Kampaň zajistí státní příspěvková organizace Zařízení služeb MZe. Předloni ministerstvo zrušilo marketingový projekt s podobným zaměřením, který měl stát 60 milionů korun bez DPH.

 

 

Zdroj: ČTK

Ministerstvo zemědělství chce za 6 milionů korun zjistit, jak jej vnímá veřejnost Foto: Profimedia.cz

reklama

Další články

  1. Seznam 27 nejkvalitnějších měst pro život

    Byznys ·

    Jaká města nabízejí svým prostředím a komplexními službami nejlepší podmínky pro život? Odpověď na to přináší index poradenské společnosti Mercer, o němž informoval in…