Jasno Praha · 10°
22. 11. · Cecílie Změnit

reklama

Šermíř Jiří Beran: „Vždycky jsem rád soutěžil. Ale výhra nesmí být za každou cenu“.

Hostem posledního dílu Myšlení první ligy byl šermíř Jiří Beran. Muž, který za své gesto fair play během olympijských her v Riu v loňském roce získal cenu fair play hlavní cenu Českého klubu fair play i světové šermířská federace.

Další díly pořadu

O co tehdy šlo?

V prvním kole soupeřil Beran s brazilským šermířem Athosem Schwantesem. Když zbývalo 18 vteřin do konce duelu, vedl Beranův soupeř 5:3. V tom se rozsvítilo zelené světlo na znamení úspěšného zásahu českého olympionika. Žádné oslavné gesto ale nepřišlo. Čech se bodu v duchu fair play vzdal. "Věděl jsem, že jsem se trefil sám sebe, já jsem to i cítil,“ řekl k záležitosti již v Riu Beran. A dnes říká, že by takovou věc udělal samozřejmě znovu.

Rozhovor Jan Mühlfeita s Jiřím Beranem ale není pouze o sportu a o fair play. Dozvíte se také, jakou šermíř vystudoval vysokou školu (se sportem nemá nic společného), a jaký společný byznys mají se svou kolumbijskou manželkou.

Rozhovor si můžete poslechnout v playeru výše.

Pravidelné rozhovory s hosty rozvojového kouče, mentora a také bývalého prezidenta společnosti Microsoft pro Evropu Jana Mühlfeita na téma osobního rozvoje uvádíme v pořadu Myšlení první ligy na rádiu ZET každé pondělí po 10:45.

Zdroj: ZET

Šermíř Jiří Beran: „Vždycky jsem rád soutěžil. Ale výhra nesmí být za každou cenu“. Foto: Zet

reklama

Další články

  1. Protest taxikářů v Praze ve středu bude

    Společnost ·

    Pražští taxikáři potvrdili, že ve středu 15. listopadu uspořádají v hlavním městě další protest proti přepravě objednávané přes mobilní aplikace. Podobu protestu Sdruž…

  2. Amsterdam trápí rostoucí počet návštěvníků

    Společnost ·

    Před deseti lety napumpoval Amsterodam peníze do turistiky, aby se vzpamatoval z globální krize. Ale i když už město zakázalo nechvalně proslulé "pivocykly", tedy vozi…

  3. Santa Claus v reklamě vadí 54 procentům Čechů

    Byznys ·

    Využívání motivu Santa Clause ve vánočních reklamách vadí 54 procentům Čechů. Použití křesťanských motivů, jako jsou andělé, jesličky či pasáčci, vadí jen šesti procen…