polojasno Praha · 29°
18. 08. · Helena Změnit

reklama

Sold Out Biz: Na první schůzce nemluvíte, ptáte se a odpovídá klient

Proč je důležité na první schůzce klást otázky? O klientovi totiž musíte zjistit co nejvíce otázek! Z těchto přechozích vět vyplývá, že v rámci první schůzky je důležité ptát se na otázky a nechat klienta odpovídat. Důležité je rovněž pokládat otevřené otázky, nad kterými se potenciální klient musí zamyslet. Své rady v pravidelném pořadu Sold Out Biz předal key account manager Milan Turek.

Mohlo by vás zajímat

Shrnutí rad:

  • V rámci první schůzky je důležité zjistit o klientovi co nejvíce informací
  • Pokládejte otevřené otázky, aby klient musel rozvést své odpovědi
  • Uzavřené otázky, na které lze odpovědět pouze ano nebo ne. Nemají smysl. 

 

 

Sold Out Biz je videopořad rádia Zet, který je věnovaný obchodu a obchodování. Mediální konzultant pro klíčové zákazníky Milan Turek v něm dává praktické rady obchodníkům.

 

Zdroj: Zet

Sold Out Biz: Na první schůzce nemluvíte, ptáte se a odpovídá klient Foto: Shutterstock.com

reklama

Další články

  1. Počet nespolehlivých plátců DPH strmě roste

    Byznys ·

    Počet nespolehlivých plátců DPH se ke konci června vyšplhal na 9 429, což meziročně představuje nárůst o 71 procent. V průběhu prvního pololetí letošního roku se jejic…

  2. Personalistika Zet: Millennials na trhu práce

    Byznys ·

    „Millennials na trhu práce odrážejí svůj život. Život, ve kterém funguje všechno zrychleně a ve kterém mladí potřebují odpověď na vše co nejdříve. Touží také po velkém…

  3. Co člověka v práci spolehlivě naštve nejvíce?

    Společnost ·

    Znáte to. Někdy je vám v práci fajn, rádi si popovídate. Někdy se ale cítíte pod psa. A někdy vás lidi štvou. A nejen lidi. Co zaměstnance v kancelářích vytáčí právě t…