Raiffeisen Bank

reklama

Studio Zet: Online marketing specialisté jsou horké zboží, říká Bubeník

„Horkým zbožím" na současném trhu práce jsou profesionálové v oblasti online marketingu a využívání sociálních sítí, říká ve Studiu Zet headhunter Jan Bubeník. Poptávka po tomto typu specialistů navíc roste s očekávaným koncem hospodářské recese.

Mohlo by vás zajímat

Podle partnera headhuntingové společnosti Bubenik Partners je na pracovním trhu dlouhodobě vysoká poptávka po špičkových obchodnících a obchodních manažerech.

„Žádanými profesemi jsou v době ústupu finanční krize lidé, kteří umí využít sociální sítě k přesnému zacílení na zákazníka,“ řekl Bubeník. Podle něj není v tomto oboru věk rozhodujícím faktorem.

Naopak nejohroženější jsou lidé zaměstnaní ve stavebnictví. „I když ostatní typy průmyslu v posledním čtvrtletí rostou, stavebnictví se i díky závislosti na veřejných financích sbírá z krize nejpomaleji.“

,,Krize vytlačila ze soukromého sektoru generaci lidí kolem 45, kteří byli ochotni dát své zkušenosti k dispozici ve veřejné sféře,“ řekl Bubeník. „Zájem o ně byl velice zdrženlivý a zdálo se mi, že v některých momentech se státní správa bojí konfrontace se špičkovými odborníky.“

Podle Bubeníka by vysocí manažeři, kteří ztratili práci, neměli váhat vzít post, který je o jednu nebo dvě pozice níže, než jsou jejich předchozí zkušenosti a kvalifikace. „Je důležité zůstat v tréninku," říká Bubeník. "Můžete se naučit novým zkušenostem z jiného sektoru a stává se z vás člověk s daleko komplexnějšími zkušenostmi.“

Podle Bubeníka by měl být člověk občas vystaven tzv. pozitivnímu stimulačnímu stresu, kterým ho motivuje k lepším výkonům.

Více na https://www.youtube.com/watch?v=_rhwkcjR_cw

Zdroj: Zet

reklama

Studio Zet: Online marketing specialisté jsou horké zboží, říká Bubeník Foto: Zet

reklama

Další články