reklama

Twitteru stouply příjmy o 48,3 %, nepodařilo se mu ale získat nové pravidelné uživatele

Americká společnost Twitter včera uvedla, že se ve čtvrtém čtvrtletí roku 2015 nezískala nové pravidelné uživatele. O údajích informovaly agentury Reuters a AFP. Čtvrtletní ztráta Twitteru klesla na 90,2 milionu dolaru (2,2 miliardy korun) a příjmy vzrostly o 48,3 procenta.

Mohlo by vás zajímat

Firma uvedla, že počet lidí, kteří její službu využívají nejméně jednou měsíčně, zůstal zhruba stejný jako před třemi měsíci. Je jich tedy asi 320 milionů. Analytici přitom předpokládali nárůst počtu uživatelů na 323 milionů.

Příjmy ve čtvrtém čtvrtletí stouply o 48,3 procenta na 710,5 milionu USD (17 miliard Kč). V říjnu firma uvedla, že ve čtvrtém čtvrtletí čeká příjmy v rozmezí 695 milionů až 710 milionů dolarů.

Na první čtvrtletí předpovídá společnost příjmy mezi 595 miliony a 610 miliony dolarů. Analytici přitom v anketě agentury Reuters očekávají v průměru příjmy až 627,1 milionů USD.

Čistá ztráta klesla ve čtvrtém čtvrtletí na 90,2 milionů USD (2,2 miliardy Kč) z loňských srovnatelných 125,4 milionů dolarů (tři miliardy korun).

Twitter je bezplatnou službou, jejímž prostřednictvím uživatelé mohou sdělovat krátké vzkazy v délce do 140 znaků. V roce 2013 firma vstoupila na newyorskou akciovou burzu.

Dnes Twitter rovněž oznámil, že změní systém řazení zpráv na uživatelských stránkách. Namísto tradičního chronologického řazení bude vyhodnocovat význam jednotlivých sdělení pro konkrétního uživatele.

Na nejvyšších pozicích se tak budou zobrazovat vybrané zprávy, u kterých bude Twitter předpokládat, že uživatele nejvíce zaujmou. Podobný systém vyhodnocování důležitosti zpráv pro jednotlivé uživatele již používá například konkurenční sociální síť Facebook.

 

 

Zdroj: ČTK

reklama

Twitteru stouply příjmy o 48,3 %, nepodařilo se mu ale získat nové pravidelné uživatele Foto: Shutterstock.com

reklama

Další články