Částečně oblačno Praha · 5°
18. 11. · Romana Změnit

reklama

Volba spotřebitelů ukázala nejinovativnější rychloobrátkové zboží, lidé mají nejraději Kaufland

V pražském divadle Hybernia byly minulý týden vyhlášeny výsledky 15. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů, který pořádá společnost Atoz Marketing Services. Jde o výrobky, které se zasloužily o inovaci českého trhu rychloobrátkového zboží. Spotřebitelé vybírali produkty ve 48 kategoriích, do kterých bylo nominováno 145 produktů. Například pivní segment společně s cidery ovládl Plzeňský Prazdroj. Výsledky vycházely z výzkumu agentury Median a ukázaly, že lidé nejčastěji nakupují v řetězci supermarketů a hypermarketů Kaufland. 

Mohlo by vás zajímat

Výrobci a distributoři se hlásili do „Volby spotřebitelů – Nejlepší novinka“ s inovativním výrobkem, jenž do regálů českých obchodů uvolnili v období od září 2013 do roku 2014. O nejoblíbenějších výsledcích rozhodovaly čtyři tisíce českých spotřebitelů.

„V letošním ročníku byly nominované výrobky rozděleny do 48 potravinářských a drogistických kategorií, což je o pět kategorií více než loni. V programu se tak letos nově objevily kategorie, které odpovídají aktuálním spotřebitelským nákupním trendům,“ řekl projektový manažer programu Lukáš Matějka.

Mezi nově soutěžící výrobky se tak zařadily například cidery, koření, ledová káva, rybí speciality nebo sladidla.

Výherci daných kategorií získali možnost po dobu jednoho roku používat na svých obalech a při marketingových kampaních logo Volby spotřebitelů – Nejlepší novinka 2015.

„Další podporu připravuje organizátor ve spolupráci s mediálními partnery programu. Program a jeho vítěze podpoří také marketingová kampaň, která proběhne v televizi, tiskových médiích, na internetu a sociálních sítích, v outdooru na citylightech, billboardech a reklamních obrazovkách v MHD, obchodech i v čekárnách lékařských ordinací,“ řekl Matějka.  

 

Kategorie Vítězný produkt Společnost
Dětská výživa Kubík 100% Ovocná kapsička Maspex Czech
Jogurty a smetany Naše Bio Jogurt jablko se skořicí Billa
Sýry Boni Žervé Penny Market
Saláty a pomazánky K-Classic Tradiční pomazánkové s křenem Kaufland Česká republika
Trvanlivé salámy Uzeniny K-Classic Kaufland Česká republika
Rybí speciality Mořské speciality Franz Josef Kaiser Gaston
Nealkoholická piva Birell zázvor Plzeňský Prazdroj
Balená masa Maso Premium Ahold ČR
Cidery Kingswood Plzeňský Prazdroj
Sirupy Ovocné sirupy Korunní Karlovarská Korunní
Tělová kosmetika Wellness & Beauty tělové máslo Rossman

V tabulce nejsou uvedeny všechny kategorie. Na kompletní výpis výsledků se můžete podívat ZDE.

 

Zdroj: ZET

Volba spotřebitelů ukázala nejinovativnější rychloobrátkové zboží, lidé mají nejraději Kaufland Foto: Volba spotřebitelů 2015

reklama

Další články

  1. Francie odškodní Rusko miliardou eur

    Byznys ·

    Francie zaplatí Rusku 1,1 miliardy euro jako kompenzaci za to, že mu na základě sankcí kvůli konfliktu na Ukrajině nedodá dvě vrtulníková plavidla Mistral. Uvedl to se…