skoro zataženo Praha · 20°
19. 08. · Ludvík Změnit

reklama

„Základ úspěchu je originální produkt, pak se marketing dělá jednoduše“, říká Polachová z Uberu

Marketing je hned snazší, když má společnost dobrý produkt, říká v pořadu Marketing Zet marketingová manažerka společnosti Uber pro Českou republiku a Slovensko Barbora Polachová. Podle ní se firmy musí snažit být co nejvíce originální a nebát se zkoušet nové formáty. Sama hledá inspiraci od kolegů ze Spojených států.

Další díly pořadu

Značnou část finančních prostředků alternativní taxislužba investuje do online marketingu. Uber má k dispozici 130 tisíc uživatelů, s nimiž komunikuje prostřednictvím speciální aplikace nebo emailingem. „Naši uživatelé jsou přirozeně mladší lidé. Více jak 70 procent lidí na Uber ať už je to z pozice uživatele jako partnerského řidiče nebo cestujícího, tak jim je pod 40 let. Jsou to lidé, kteří řeší každodenní problémy skrze telefon,“ řekla na rádiu Zet Polachová.

„Máme obrovskou výhodu v tom, že Uber je přítomný ve více než 550 městech po celém světě. Základem bylo sehnání řidičů. Nebojovali jsme s poptávkou, protože tu vytvářeli lidé, kteří přijeli do Prahy. Ti nás znali už z ostatních měst,“ uvedla Polachová.Praha byla v pořadí 140. městem, v němž začal Uber nabízet své služby. V rámci střední Evropy šlo dokonce o prvenství. První nabízenou službou byl prémiový a luxusní produkt Uber Black. Až po uplynutí dvou měsíců přibyla v nabídce nízkonákladová varianta Uber Pop.

Základem úspěchu je podle Polachové dobrý produkt. Poté se už marketing dělá jednoduše. Společnost nemůže šetřit originalitou a zdráhat se používat nové formáty.

 

 

Zdroj: Zet

„Základ úspěchu je originální produkt, pak se marketing dělá jednoduše“, říká Polachová z Uberu Foto: Prathan Chorruangsak / Shutterstock.com

reklama

Další články

  1. Zemřel zpěvák George Michael, podlehl infarktu

    Kultura ·

    V neděli zemřel britský zpěvák George Michael. Popové hvězdě, která měla řadu celosvětových hitů v 80. letech se skupinou Wham! i při pozdější sólové dráze, bylo 53 le…

  2. 5 nejhodnotnějších klubů NHL

    Byznys ·

    Průměrná hodnota klubu v Národní hokejové lize (NHL) dosahuje na 517 milionů dolarů. Jejich cena oproti loňskému roku vzrostla o tři procenta. Jaké jsou ale vůbec nejb…