Částečně oblačno Praha · 18°
19. 10. · Michaela Změnit

reklama

Marketing Zet: Účtenková hra jako marketingový nástroj

Stephena Johna Alexandera Flanagana můžete znát jako promotéra golfových turnajů, například Czech Open ze série European PGA Tour. Ze své promotérské společnosti před pěti lety odešel a založil startup Red Crox. Ten pomocí účtenkové hry posiluje prodeje svých obchodních partnerů. Mezi ně patří například Amazon ale i tradiční Baťa.

Další díly pořadu

Co je to Red Crox? Popište Váš startup...

Red Crox je účtenkouvá hra, zábava pro naše uživatele, kteří nakupují u našich obchodních partnerů. Hrát mohou s účtenkami, které u nich získávají. Sám o sobě je Red Crox pro obchodní partnery marketingový nástroj, který posiluje prodeje a zvyšuje loajalitu klientů. Snažíme se, abychom jim pomohli v konkurenčním boji v dnešním těžkém internetovém prostředí. Je to unikátní marketingový nástroj, který pomáhá zvyšovat tržby.

Kolik máte obchodních partnerů?

V České republice máme kolem sta obchodních partnerů lokálních nebo nadnárodních značek. Po celém světě pracujeme s více než třemi sty obchodními partnery, mezi nimi jsou i globální značky Amazon nebo Ali Express. Lokálně bych jmenoval například Baťa nebo ALO Diamonds.

Na kolik vám tito partneři zasahují do marketingové komunikace, když se snažíte propagovat, aby si lidé schovali účtenku od těchto obchodníků?

Naši obchodní partneři prakticky nezasahují do našich marketingových strategií. Red Crox není nástroj, který nějakým stylem mění marketingové postupy našich obchodních partnerů...Jsme pro ně nástavba, která jim pomůže, aby jejich tradičních marketingové nástroje a komunikační kanály fungovaly lépe.

Jaké marketingové nástroje používáte vy sami k tomu, aby jste rozšířili povědomí o tomto projektu?

V době internetu a sociálních médií používáme jako jeden z nejdůležitějších nástrojů Facebook. Je to světový komunikační fenomén, nejen marketingový nástroj. Přes něj lze ve velkém dostávat do povědomí širokých mas lidí nové nápady nebo nové značky. Před několika dny jsme spustili také crowdfundingovou kampaň na FundLiftu, který je svým stylem marketingovým nástrojem.

Z jaké cílové skupiny se nejčastěji rekrutují lidé, kteří využívají vaši službu? Říkal jste, že využíváte většinou nástroje online marketingu, je to tedy mladší cílová skupina?

Nemusí být. My nesegmentujeme tento trh na mladý, starý, movitý, nemovitý. Prakticky každý člověk dnes něco nakoupí. My prakticky oslovujeme každého, kdo dnes v tomto nákupním světě, kdy neustále za něco utrácíme, funguje a jde a něco si nakoupí.

 

 

Článek obsahuje pouze část z rozhovoru se zakladatelem společnosti Red Crox Stephenem Johnem Alexanderem Flanaganam. Celý rozhovor si můžete přehrát v playeru výše.

 

Zdroj: Zet

Marketing Zet: Účtenková hra jako marketingový nástroj Foto: shutterstock.com - ilustrační foto

reklama

Další články

  1. Gazprom čeká letos rekordní vývoz plynu

    Byznys ·

    Ruský plynárenský gigant Gazprom očekává, že v letošním roce vyveze do zemí mimo země bývalého Sovětského svazu 180 miliard metrů krychlových plynu. V pondělí to uvedl…

  2. Letos došlo k nejvíce střetům aut se zvěří

    Společnost ·

    Na silnicích letos došlo skoro k devíti tisícům nehodám srážkou se zvěří, podle statistik je to tedy každá desátá havárie. Tato čísla bohužel ukazují na negativní tren…

  3. Palata: Polská vláda překročila Rubikon

    Společnost ·

    Polsko zažívá největší politickou krizi od roku 1990. Protivládní demonstrace zde začaly v pátek poté, co vládní strana Právo a spravedlnost navrhla omezit novinářům v…