Možnost deště Praha · 5°
23. 01. · Zdeněk Změnit

reklama

„Vzrůstá zájem o mediální analýzy, důležitý je kvalitativní pohled na mediální obraz,“ řekla Lhotská

Původní monitoringy dříve představovaly sběr co největšího množství relevantních informací. V pořadu Marketing Zet to řekla ředitelka firmy Newton Media Věra Lhotská. Podle jejích slov je velkým trendem oblast mediálních analýz. Klienty pak v tomto směru nezajímá pouze kvantita toho, co se o nich napsalo. Podstatným faktorem je i kvantitativní pohled na jejich mediální obraz. 

Další díly pořadu

Dnešní svět již není podle Lhotské pouze o monitoringu. Lidé totiž neprahnou po co největším množství nashromážděných informací. Požadují na druhé straně relevantní data.

„Původní monitoringy byly o tom právě nasbírat co nejvíce informací, obrovskou hromadu dat a hlavně ať mi nic neuteče. Dnes je svět úplně někde jinde. My z té hromady musíme pro klienty vybírat to nejdůležitější,“ řekla Lhotská na rádiu Zet.

S ohledem na relevanci informací Newton Media podle Lhotské vybírá nejdůležitější zprávy z pohledu sdělení a z pohledu toho, v jakých médiích se objevily.

„Vybíráme média s největším dosahem, protože zpráva, která často vypadá, že klient je totálně zděšen, nemusí vyvolávat takové zděšení, protože se vyskytne na webu, který téměř nikdo nezaznamená,“ sdělila Lhotská.

 

 

Zajímají vás trendy v oblasti monitoringu? Pak si pusťte zvuk z aktuálního dílu pořadu Marketing Zet, jehož hostem byla ředitelka firma Newton Media Věra Lhotská. Zvuk si můžete přehrát v playeru výše.

 

Zdroj: Zet

„Vzrůstá zájem o mediální analýzy, důležitý je kvalitativní pohled na mediální obraz,“ řekla Lhotská Foto: Shutterstock.com

reklama

Další články

  1. Kdo se ujme vlády nad TOP 09?

    Společnost ·

    Na včerejší schůzi středočeské TOP 09 současná místopředsedkyně strany Helena Langšádlová oznámila, že se už nebude nadále ucházet o funkci v celostátním vedení strany…